nedelja, 26. december 2010

Kindle accessories

Danes pa sem še naročil usnjen ovitek in lučko za prihajajočega kindla in seveda iz Kitajske, da je ceneje.
Kindla bo potrebno zaščiti, da bo zadevca dolgo delala in pa tudi potrebna bo lučka za branje v temi in slabi svetlobi. Dobro bi pa tudi prišlo stojalo, katero pa je potrebno še najti z ugodno ceno.

Za ovitek sem dal slabih 8 eur
global.ebay.com
Lučka me je prišla dober euro
images.google.com
Tole stojalo pa moram še najti ceneje zaenkrat sem našel samo na nemškem ebayu za 19 eur

images.google.com

2 komentarja:

  1. Živijo.

    Tudi sam sem v nedeljo naročil Kindla. Kakor si tudi ti ugotovil, imajo samo drage ovitke, tako da sm v iskanju cenejše variante naletel na tvoj blog. Bi mi prosim zaupal na kateri kitajski strani si kupil ovitek in lučko? Sam sem gledal na Focalprice.com in dealextreme.com pa nisem nič našel. Lahko mi tukaj napišeš oz. na email, če bi se ti dalo: trnovo8@gmail.com

    Najlepša hvala,

    Tomaž

    OdgovoriIzbriši
  2. evo, hvala obema...
    ravnokar izkoristila ugodno informacijo..
    : ))
    mojca

    OdgovoriIzbriši